اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۶۰۷۸

نریمان جهان: این شایستگی را داشتیم که از استقلال امتیاز بگیریم

نریمان جهان: این شایستگی را داشتیم که از استقلال امتیاز بگیریم
هافبک تیم فوتبال پیکان مدعی است این تیم در دیدار مقابل استقلال مستحق کسب حداقل امتیاز بوده است.
۱۶:۰۵ - ۱۱ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|
سامان نریمان جهان درباره شکست تیمش برابر استقلال اظهار داشت: بازی سختی بود و استقلال تیمی است که برای قهرمانی می‌جنگند، ولی با این حال نمایش بدی نداشتیم. خوردن گل دوم کار ما را کمی سخت کرد و این در حالی است که چند موقعیت خیلی خوب را در بازی از دست دادیم و این شایستگی را داشتیم که حداقل یک امتیاز بگیریم.

 

وی در مورد اینکه آیا آنها روی نقاط قوت استقلال از جمله استفاده از ضربات ایستگاهی کار نکرده بودند، تأکید کرد: اتفاقاً روی این نقطه قوت استقلال در تمرینات کار کرده بودیم، ولی متأسفانه روی ضربه کرنر گل خوردیم و این برای ما ناراحت‌کننده بود. امسال روی ضربات ایستگاهی حریفان عملکرد خوبی نداشتیم و در چند بازی اخیر هم مدام از روی این ضربات گل خوردیم، هر چند که مربیان نکات لازم را در این مورد بارها به بازیکنان گوشزد کرده‌اند.

هافبک تیم فوتبال پیکان راجع به اینکه چرا پیکان در لیگ امسال عملکرد خوبی نداشته است، تصریح کرد: ما در چند بازی واقعاً با بدشانسی مواجه شدیم که می‌توان به بازی مقابل فولاد اشاره کرد، از طرفی پیکان در این فصل تیم جوانی است و طبیعتاً گاهی اوقات امکان دارد این موضوع به تیم آسیب بزند. ما چاره‌ای نداریم جز اینکه بجنگیم و بیشتر تلاش کنیم تا در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم و نیم‌فصل اول را جبران کنیم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان تهران
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین